A Nissan gyártottta a világon az első gyártók között a villanyautókat .Ez volt a Leaf 24kwh.Ennek hatótávja kb 150 km volt.3 felszereltségi szint létezett akkoriban visa,aceneta,tekna.A méretei megfelelnek városi autónak csomagtartója is megefelel.A facelift előtti moddellek(nem az új leaf-eken hanem a 1.5 leaf -ekn tehát 1 leaf faceliftes változat) kisseb a csomagtér ugyanis a csomagtérbe került az inverter.ittlátható a kettő:Az 1 es Leafnak a csomagtartója kissebb de kezelhető méretű.végre egy gyártó aki gondoltrá ha villanyautókat használunk és a kábeleket valahol tartani kell.
A km óra feltünhetett hogy nem a megszokott helyre került ezen a faceliftes modelen .Azért nem a megszokott helyre került mert oda már nem fért el semmi .A km óra akövvetkezőket mutatja: akkumulátor hőfok(ugyanis semelyik leafnak nincs akkumulátor hűtése),akkumulátor százalék, menetpedál állása, megtehető kilméter.
A leafek elejében egy CHADEMO 50kwh-s töltőt találunk meg egy alapáron 3.6 kwh-s type 1 s töltőt felárért lehet 6.6 kwh-s at kérni amivel 8-9óra. otthonról feltölteni a másikkal 5-6 óra .A 2 es nissan leaf eken a type 1 es töltő type 2 esre cserélték.
A az akkumulátor a nissan nál a BMW nél wolksvagen nél ilyen modulokból áll.
Kinézete megosztó de szerintem szép mások szerint egy csúnya kis béka. A leaf ból a facelifteset érdemes venni mert abban már a hőszivattyús fűtés hűtés van.