A Nissan leaf egy eléggénépszerű autó immáron elérkeztünk a 2.generáció hoz ebbrn a generációban 24kwh helyett vagy 30 kwh helyett 40kwhs akkumulátor található.Az autó teljeses újra formálták kívül belül.Az autón továbbra sincsen hűtőrács .A lámpákat újra tervezték .A beltér teljesen ,továbbra is új hasznosított anyagokat találunk a beltérben.A lóerőt 109 ről(usa modell esetén 120)150 re emelték(e+ esetén 218le).Továbbra is CHADEMO töltőt találunk a fedél alatt .A változás az a töltőkben hogy a korábbi modellekben type 1 es volt a csatlakozó most ezt velváltotta a type 2 es csatlakozó.A régebbi modellekben egy feláras opció volt a 6.6 kwh-s töltés most viszont alapáras lett.
A km óra eddig digitális volt most viszont analóg lett vsizont van mellette egy információs kijelző.Az autónak a rendszerét újra tervezték .Az autó "bekapcsoló gombja "a kormány alól átkerült a klíma panel alá.A műszerfal is új. Az irány választó ugyanaz amit már az előző leafek ből megszoktunk .Bekerült egy új gomb az e-pedál funkció ami a féket használva megálítja az autót.A propilot 2es szintű önvezetést tud nyújtnai.A gombok nak van háttér világítása.
Hátul kényelmesen ellehet férni.Ritka autó de van benne hátsó ülésfűtés két fokozatban állítható .De ez egy kicsit furcs tervezés hogy elektromos autóba kardánboxot tenni és ez az alagút nem is kicsi.Hátul is elektromos ablak van .Az autó hatótávja 300km.Az autó ban nincs első csomag tartó.
A nissan leaf nek így épül fel a hajtása:DC DC converter,inverter,motor,motor áttétel.